Uporabna vrijednost višnje

Oporavak sportaša nakon unosa koncentrata soka od višnje značajno je brži u odnosu na konzumiranje sokova koji nemaju isti hranjivi sadržaj soka od  višnje. Nakon pijenja soka od višnje, sportaši se vraćaju na 90 posto normalne mišićne sile kroz 24 sata, u usporedbi sa samo 85 posto kroz isto vrijeme, ali bez soka od višnje.

Snažni antioksidativni spojevi u soku od višnje smanjuju štetu na mišićima sportaša (a to su oštećenja koja normalno nastaju kada se mišići izrabljuju do svog maksimuma) što omogućava mišićima da se brže oporave tu se ističu anti-upalne, antioksidativne koristi spojeva u crvenom voću koje nazivamo antocijanini, a oni su također odgovorni za žarko crvenu boju višnje.

Konzumiranjem višanja potiče se zdravlje kardiovaskularnog sustava jer doprinose smanjenju razine kolesterola u krvi, smanjenju rizika od pojave ateroskleroze i metaboličkog sindroma. Zvuči nevjerojatno, ali čini se da bi višnje mogle zamijeniti lijekove kao što su aspirin ili ibuprofen kod blažih bolova. Američko društvo kemičara navodi da 20 višanja dnevno ili koncentrat od te količine višanja ima isti učinak na oslobađanje od boli kao aspirin ili ibuprofen.

Od višanja se i bolje spava, jer je prirodan izvor hormona melatonina. S dvije čaše soka od višanja tjedno pomažemo regulaciji ritma srca što pomaže zdravijem snu.

Izdvojeni sadržaj